شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، یکشنبه نهم خرداد ماه، 50 هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن را در رینگ صنعتی بورس کالای ایران عرضه  کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»،  یکشنبه نهم خرداد ماه، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر 50 هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن را به قیمت 24 هزار و 500 ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالای ایران عرضه کرد. حداقل عرضه این شرکت پنج هزار تن و حداقل خرید نیز پنج هزار تن در نظر گرفته شده است. نوع قرارداد نقدی و نوع تسویه نیز به صورت نقدی تعیین شده است.

مشخصات کالا نیز fe:66.5±0.5-S:1.2-feo:+22% با دانه‌بندی میانگین 500 میکرون است. در صورت حمل هر محموله کنستانتره با عیار آهن بیشتر از 66.5 درصد به ازای هر درصد افزایش عیار آهن 5 درصد نسبت به قیمت واحد فروش قطعی کنستانتره مندرج دراین اطلاعیه اضافه می‌شود. در صورت حمل هر محموله کنستانتره با عیار آهن کمترا ز 66 درصد به میزان هر درصدی کاهش عیار آهن به همان نسبت درصد از قیمت واحد فروش قطعی کنسانتره مندرج در این اطلاعیه کسر شده و از صورت‌حساب نهایی کسر و به حساب مطالبات خریدار منظور می‌شود. حداکثر محصول قابل تحویل در هر روز برای هر مشتری دو هزار تن و حداقل مقدار خرید پنج هزار تن است. تاریخ تحویل محصول 12 خرداد ماه تعیین شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − = شش