اعضای هیئت مدیره

اسماعیل تبادار

رئیس هیئت مدیره

آقای کامجو

عضو هیئت مدیره

محمدرضا حجازی

عضو هیئت مدیره

آقای قاسمی مقدم

عضو هیئت مدیره

محسن نادری

مدیر عامل/عضو هیئت مدیره

گالری تصاویرپروژه اسکله بندر شهید رجایی
در حال حاضر فاز یک پروژه احداث اسکله به ظرفیت 10 میلیون تن در سال در دستور کار شرکت قرار گرفته است

 

محل اجرای پروژه :

استان هرمزگان، 20 کیلومتری غرب بندرعباس، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

درباره شرکت

شرکت جاده ریل دریا

موضوع فعالیت شرکت بین المللی همراه عبارت است از : سرمایه گذاری و ایجاد اسکله اختصاصی صادرات و واردات مواد معدنی و محصولات فولادی، توسعه ناوگان ریلی شرکت های تابعه، تجهیز و توسعه تأسیسات حمل و نقل ریلی، دریایی، بندری و جاده ای، انجام فعالیت های خدماتی بازرگانی ، عمرانی مرتبط با ایجاد اسکله های بندری و سازه های دریایی، برنامه ریزی، هماهنگی ، مدیریت و مشاوره در خصوص کلیه فعالیت های حمل و نقل معدنی و فولادی با مزیت ریلی، دریایی و جاده ای و سرمایه گذاری و مشارکت در موسسات داخلی و خارجی در جهت اهداف شرکت.

بر اساس برنامه ششم توسعه و افق سال 1404 55 میلیون تن فولاد در مقاطع مختلف بایستی تولید شود، جهت این مقدار تولید به 170 میلیون تن سنگ آهن و کنسانتره و حدود 80 میلیون تن گندله و … نیاز می باشد.

لذا چرخه حمل و نقل این تناژ مواد اولیه شرکتهای فولادی از چالشهای پیش روی این صنعت می باشد، حتی با توجه به نیاز کنسانتره عیار بالا احتمال وارد کردن کنسانتره برای تکمیل نیاز تولید کنندگان فولادی قوی می باشد.

حمل و نقل مواد معدنی عمدتاً بایستی بوسیله حمل و نقل ریلی صورت گیرد و جاده های کشور نه توان حمل این حجم انبوه مواد معدنی را دارند و نه این مقدار وسیله نقلیه وجود دارد.

با توجه به آمارهای فوق الذکر حمل و نقل ریلی و صادرات و واردات مواد معدنی از اهم چالشهای پیش روی این صنعت است که این امر مهم باعث گردید سهامداران محترم این شرکت جهت رفع این مشکل نسبت به تشکیل شرکت مدیریت بین المللی همراه جاده ریل دریا اقدام نماید.

آدرس و شماره تماس:

آدرس:تهران میدان آرژانتین ،خیابان احمد قصیر، کوچه 18 پلاک چهار طبقه 3

تلفن:86122648

فاکس:86122927

پست الکترونیک:info@hamrahcompany.com

سهامداران شرکت جاده ریل دریا

تجلی توسعه معادن فلزات
معدنی و صنعتی گل گهر
کشتیرانی
معدنی و صنعتی چادرملو
سرمایه گذاری امید
سنگ آهن گهر زمین