به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا (هیمکو)، در راستای اجرای پروژه ساخت ۳۰ دستگاه واگن باری، مهندس محسن نادری، مدیر عامل شرکت هیمکو، از شرکت تولیدکننده فولاد درخشان بازدید کرد و از نزدیک در جریان ساخت و روند تولید محصولات این شرکت قرار گرفت.

در این بازدید که با همراهی معاون فنی شرکت هیمکو انجام شد علاوه بر بازدید از بخش‌ها و خطوط مختلف تولید، اقدامات اولیه برای ثبت سفارش و خرید اقلام مربوطه انجام شد.

همچنین در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در راستای اجرای پروژه‌ ملی ساخت اسکله و پایانه مکانیزه تخلیه و بارگیری مواد فله معدنی در بندر شهید رجایی، با توجه به اتمام فعالیت‌های ژئوتکنیک دریایی و پیشرفت روند عملیات خاکی، پیش‌بینی می‌شود این پروژه مطابق با برنامه زمانی اعلام شده اجرا و به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است شرکت هیمکو با سرمایه گذاری شرکت‌های همچون تجلی توسعه معادن و فلزات، گل‌گهر، چادرملو، سنگ آهن گهرزمین، شرکت سرمایه‌گذاری امید و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، به عنوان سرمایه‌گذار و مجری اقدام به اجرای پروژه‌های بزرگ و ملی در زمینه ساخت اسکله اختصاصی صادرات و واردات مواد معدنی و محصولات فولادی و همچنین توسعه و تجهیز ناوگان‌های حمل و نقل ریلی کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج − = 1