مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات ، از پروژه های سه گانه فولاد سرمد ابرکوه بازدید کرده و روند اجرای طرح ها و مشکلات مربوط به آن را مورد ارزیابی قرار داد.
علی اکبری گفت : از آنجائیکه برای اجرای سه پروژه فولاد سازی، آهن اسفنجی و کلاف سازی بالغ بر 260 میلیون یورو سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است. از یک سو اجرایی شدن پروژه ها طبق برنامه و در زمان مقرر و از سوی دیگر تأمین زیرساختها به ویژه تأمین آب پایدار از دغدغه های اصلی ما در پیشبرد پروژه های سه گانه فولاد سرمد ابرکوه است.
گزارش پیشرفت طرح های توسعه توسط مدیران فولاد سرمد ابرکوه ارائه گردید و مرتضی علی اکبری، برتسریع در اجرای طرح های سه گانه تاکید کرد، وی افزود همانطور که میدانید شرکت تجلی بعنوان اولین شرکت پروژه محور بورسی میباشد. و با توجه به سرمایه گذاری انجام شده در شرکت سرمد ابرکوه امیدواریم آن مجموعه با عملکرد قوی در مسیر توسعه، رضایت خاطر سهامداران را بیش از پیش فراهم نماید. با عنایت به تامین بخش عمده تجهیزات کارخانه فولاد، انتظار می رود اجرای این طرح مهم سرعت بیشتری به خود گرفته و همچنین پیش بینی می شود کارخانه کلاف سازی با ظرفیت سالانه 450 هزارتن که پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته طی یک سال آینده به بهره برداری برسد، طرح احیاء نیز بر اساس برنامه میان مدت انتظار می رود طی سه سال آینده به اتمام برسد.
در ادامه علی اکبری گفت : مجتمع صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه با هدف توسعه و تکمیل زنجیره‌ی فولاد، بمنظور ایجاد توازن در مواد اولیه محصولات و همچنین تعامل با واحدهای صنایع فولادی مشابه در راستای تأمین بخشی از نیازهای فولاد کشور مشغول فعالیت بوده و سهامداران آن را شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (52 درصد) و شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات (48 درصد) تشکیل می دهند.
در پایان ضمن اشاره به روند مطلوب تولید و اقدامات انجام شده بخصوص ثبت رکورد تولید 44 هزارتن انواع میلگرد در فروردین 1401 ، تخصیص 10 درصد از تولید سالانه به امرصادرات و حضور فعال در بازارهای هدف، از تلاش و زحمات مدیران و پرسنل محترم مجتمع صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه تشکر و قدردانی کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک + 7 =