قائم مقام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات گفت:مشارکت شرکت تجلی با شرکت آهن و فولاد ایساتیس توس در پروژه تولید ۴ میلیون تن ورق گرم.

سعید باقری، قائم مقام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در آستانه مجمع این شرکت به صدای بورس گفت: سهامداران در بازار سرمایه بیشتر به دنبال DPS هستند اما این شاخص به تنهایی برای ارزیابی شرکتی همچون تجلی چندان مناسب نیست.

وی با بیان اینکه تجلی در حال حاضر فاقد DPS است، افزود: در شرکت‌های پروژه محور شاخصه اصلی توسعه، پیشرفت پروژه‌هاست، در تجلی به دنبال این هستیم که سهامداران را آگاه کنیم که می‌توانند از سهمی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند بهره کافی را ببرند.

باقری با بیان اینکه جزئیات پیشرفت پروژه‌های شرکت در کدال ثبت می‌شود،‌ گفت: به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنم بخش سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و توضیحات اقدامات انجام شده تجلی را در کدال مورد توجه قرار دهند، چرا که با بررسی این موارد می‌توانند در آینده Gain بسیار خوبی به‌دست بیاورند.

وی با بیان اینکه در این بازار پر تلاطم سهم تجلی از یک ثبات نسبی برخوردار است، گفت: تجلی توسعه معادن و فلزات پروژه‌های زیادی دارد،‌ از بزرگترین پروژه‌های این شرکت می‌توان به پروژه آهن و فولاد سرمد اشاره کرد.

قائم مقام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات افزود: یکی از پروژه‌هایی که تجلی توسعه معادن و فلزات به تازگی به آن ورود پیدا کرده و در آن مزیت نسبی دارد، پروژه‌ای مشترک با چادرملو به ظرفیت تولید ۴ میلیون تن ورق گرم است. تجلی توسعه معادن و فلزات با شرکت آهن و فولاد ایساتیس توس در این پروژه وارد شده است.

باقری تصریح کرد: تجلی توسعه معادن و فلزات در حال سرمایه‌گذاری در یک سری معادن جدید است که در آینده به طور قطع سرعت بیشتری در توسعه خواهد گرفت. سهامداران باید منتظر و گوش به زنگ خبر این معادن باشند، معادنی که به زودی در تجلی از آن رونمایی خواهیم کرد.

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با نماد تجلی، میباشد که شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با  ۵۳ درصد، شرکت های صنعتی و معدنی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو هر کدام ۱۷ درصد و سهامدار حقیقی ۱۳ درصد، مجموع سهامداران شرکت تجلی را تشکیل می‌دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− شش = 2