در پیام مدیرعامل شرکت تجلی به مناسبت هفته روابط عمومی عنوان شد:
نقش مهم روابط عمومی در ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی و رشد اقتصادی

به گزارش روابط‌عمومی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، مرتضی علی اکبری، مدیرعامل این شرکت طی پیامی، هفته روابط‌عمومی را به دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت. متن این پیام را در زیر می‌خوانید:

ارتباطات حلقه اتصال تمام ارکان جهان هستی است و ضرورت گسترش و ارتقاء اشکال مختلف آن بر کسی پوشیده نیست. در این میان، روابط‌عمومی به عنوان پرچم‌دار ایجاد ارتباط در سازمان‌ها و نهادهای مختلف نقشی بی‌بدیل و ارزشمند را ایفا می‌کند.
روابط‌عمومی، نه تنها مسئولیت ایجاد پیوند سازمان با ذینفعان را بر عهده دارد، بلکه اجزای ریز و درشت درون یک مجموعه را نیز برای نیل به مقصد در کنار یکدیگر متحد و یکپارچه می‌سازد.
اینجانب اعتقاد دارم در شرایط اقتصادی امروز، بهترین مسیر برای سرمایه‌گذاری، مشارکت در پروژه‌های بزرگ ملی از طریق بازار سرمایه است. این مهم جز با جلب اعتماد مردم محقق نخواهد شد و فقط عملکرد مسئولانه، هوشمند و حرفه ای روابط‌عمومی می‌تواند با ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی، سرمایه های خرد جامعه را به سمت اجرای طرح های بزرگ ملی هدایت کند تا چرخ های توسعه با شتاب بیشتری به حرکت درآمده و موجبات رشد اقتصادی جامعه فراهم شود.
نام‌گذاری هفته‌ای به نام روابط‌عمومی، تصویر کوتاهی از جایگاه والا و تاثیرگذار این بخش را به همگان یادآور می‌شود.
این هفته را به تمام عزیزان شاغل در بخش روابط‌عمومی تبریک عرض میکنم و از خداوند بزرگ می‌خواهم پیام رحمت و مغفرت خود را همواره بر آنان نازل کند.
مرتضی علی اکبری
مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 2 = نُه