تفضلی خبر داد:
همکاری سپهر تجلی با دانش بنیان ها برای توسعه راهکارهای جدید در حوزه معدن
هومن تفضلی مدیرعامل شرکت سپهر تجلی ایرانیان: برای ورود فناوری به معادن تجلی در حال رایزنی با شرکت های دانش بنیان بخش حفاری و معدنی هستیم
به گزارش روابط عمومی شرکت تجلی؛ شرکت سپهر تجلی ایرانیان از شرکت های زیر مجموعه شرکت تجلی و فعال در حوزه کشف، استخراج و بهره برداری معادن است .اولین ماموریت شرکت مذکور بهره برداری از معدن گلندرود می باشد.
مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی سپهر تجلی ایرانیان در حاشیه بازدید از پارک فناوری پردیس با اشاره بر لزوم استفاده از فناوری های جدید در حوزه معدن بیان کرد: در حال حاضر و در حوزه معدن گلنرود از مشاوره کارشناسان خارجی بهره گرفته ایم و در زمینه استخراج نیز با چند شرکت دانش بنیان در حال مذاکره برای خرید دستگاه های حفاری تونلی، بارگیری و استخراج هستیم .
وی افزود: استفاده از فناوری ها و روش های جدید در حوزه معدن از الزامات ما است و اگر بخواهیم با همان روش های گذشته فعالیت کنیم همان نتایج گذشته را به دست می آوریم، به همین دلیل در بحث استخراج معدن گلنرود از کمک کارشناسان کشورهایی کمک گرفتیم که بیشترین تجربه را در این حوزه دارند.
تفضلی با بیان اینکه در این بخش تنها به خارجی ها تکیه نکرده ایم تصریح کرد: خوشبختانه شرکت های دانش بنیان ما در زمینه طراحی دستگاه های حفاری تونلی، بارگیری و استخراج به دستاوردهای خوبی رسیده اند که ما این دستگاه ها را از نزدیک بررسی کرده ایم و در حال مذاکره برای استفاده از فناوری های داخلی هستیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سپهر تجلی بازوی معدنی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات است گفت: فعالیت های سپهر تجلی در حوزه اکتشاف ، استخراج و بهره برداری از معادن محدود به معادن گلنرود نخواهد ماند و ما در برنامه های آتی و در معادن دیگر نیز قصد داریم از فناوری و نوآوری های حوزه معدن بهره ببریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 × هفت =