قوی ترین پروژه های عمرانی

مرتضی علی اکبری مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در مورد آخرین وضعیت پذیره نویسی افزایش سرمایه و عرضه اولیه سهام شرکت تجلی در بازار سهام گفت:شرکت تجلی اولین شرکت پروژه محور هلدینگ در ایران است که به عنوان هلدینگ نزد سازمان بورس ثبت شده. در حال حاضر همه دارایی هایی ها را به این شرکت پروژه محور منتقل کردیم و در فرابورس هم پذیرش شده ایم و نیاز به اطلاعات تکمیلی بود که آنها را تکمیل و تحویل دادیم.

وی گفت: از طرفی یکی از مراحلی که باید انجام می شد، ثبت نزد سازمان به عنوان هلدینگ بود که باید ثبت می شدیم. خوشبختانه همه مراحل ثبت شرکت را گذراندیم و منتظر هستیم که قسمت نهادهای مالی اساسنامه تیپ بورس را به شرکت ارائه دهد و ما بتوانیم مجمع فوق العاده را برگزار کنیم و شرکت ثبت گردد. همچنین در نظر داریم افزایش سرمایه ای به 6200 میلیارد تومان انجام دهیم که منتظر مجوز سازمان هستیم. به طور کلی با تمام این مراحل پیش رو، به نظر می رسد تا در بهار 1400عرضه شرکت انجام شود.

علی اکبری در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت پروژه های شرکت به چه صورت است؟ گفت: یکی از پروژه ها، فولاد سرمد بود که به ترتیب پیشرفت فیزیکی 24 درصد ، 15 درصد و 5 درصد در پروژه های خود داشته است، ولی اجرای عملیاتی منوط به این بود که پاکات مناقصه ( الف و ب ) باز شود، که باز شده و مشارکت کنندگان مشخص شده اند و پاکات جیم هم به زودی باز می شود و مربوط به مبلغی است که ما مناقصه گذاشته ایم و برنده مشخص می شود. این پروژه از ابتدای سال قطعا شروع به کار می کند. پروژه بعد، پروژه یک میلیون تنی گندله سازی صبا امید غرب ایرانیان است که پاکات الف و ب آن ، امروز باز شده است و اسامی 6 نفر مشخص شده است و پاکات جیم هم به زودی بازگشایی شده و برنده نهایی بیست و سوم مشخص می شود و ان شاءالله از اواخر همین امسال یا اوایل سال، برای پروژه بعدی شروع به کار می کند.

بورس24

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 − دو =