مدیرعامل شرکت تجلی توسعه  معادن و فلزات گفت: پیش‌بینی می‌شود نماد شرکت تجلی معادن و فلزات اوایل هفته آینده بازگشایی شود.

سرمایه شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، با افزایشی ۶۲۰ هزار درصدی، از ۱۰ میلیارد ریال به ۶۲ هزار میلیارد ریال رسید. این افزایش سرمایه ۱۹ دی ماه در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و در کدال درج شد. زمان بازگشایی، دلیل طولانی شدن بازگشایی، قیمت سهام در زمان بازگشایی از جمله مهمترین پرسش‌های فعالان بازار سرمایه از مدیرعامل این شرکت است.

مرتضی علی اکبری مدیر عامل تجلی توسعه معادن و فلزات در ارتباط با شرکت تجلی معادن و فلزات گفت: شرکت تجلی معادن و فلزات، اولین شرکت سهامی عام پروژه محور در ایران است. سهامداران بزرگ این شرکت معدنی و صنعتی چادرملو( کچاد)، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (کگل)، توسعه‌ معادن‌وفلزات‌ (ومعادن) است. سهام این شرکت با عرضه موفقی که داشت، با استقبال خوبی مواجه شد.

دلیل طولانی‌شدن زمان بازگشایی تجلی

وی با بیان اینکه سهامداران این شرکت، سهامدارانی هستند که به تجلی اعتماد کردند و ما تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم و به سهامداران اطمینان خاطر می‌دهیم که این تلاش ادامه خواهد داشت.
علی اکبری در ارتباط با طولانی شدن زمان بازگشایی این نماد گفت: با توجه به مشکلات تغییر سیستم، بازگشایی این نماد با مشکل مواجه شد، هرچند تجلی در این مشکلات مقصر نبوده اما از سهامداران به دلیل طولانی شدن پروسه بازگشایی، عذرخواهی می‌کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج × = 45