مبلغ فروش حق تقدم های «تجلی» به حساب سهامداران سجامی واریز شد.
دیروز شنبه 13 مرداد شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات کل وجوه مربوط به حق تقدم های سهامداران را پرداخت کرد. تجلی روز گذشته موفق به پرداخت وجوه حق تقدم های سهامداران از طریق سامانه سجام شد. با تکمیل فرآیند پرداخت، این شرکت گام مهمی در خصوص تکمیل فرآیند افزایش سرمایه برداشت.
افزایش سرمایه تجلی این امکان را به شرکت می دهد تا به اهداف رشد و توسعه که در برنامه دارد، برسد و موقعیت خود را در بازار سرمایه تقویت نماید.
گفتنی است با توجه به مجوز افزایش سرمایه تجلی از 6,2 همت به 8,6 همت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی این شرکت موفق به فروش یک میلیارد و 544 میلیون و 849 هزار و 947 برگه حق تقدم استفاده نشده به ارزش 169,4 میلیارد تومان شد که مبلغ متعلق به هر حق تقدم 108,6 ریال برآورد شده است.
این افزایش سرمایه حدود 39 درصدی به منظور جبران مخارج انجام شده بابت تحصيل سرمايه‌گذاري‌ها، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزايش سرمايه شرکت‌هاي سرمايه‌پذير و مشارکت در افزايش سرمايه در حال انجام شرکت‌‌هاي سرمايه‌پذير انجام شد.
امور مربوط به ثبت افزایش سرمایه تجلی و فرآیندهای مربوطه به سرعت در حال انجام است و پیش بینی می شود که پس از ثبت، تجلی از جایگاه بااهمیت تری در بازار سرمایه برخوردار شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + = دوازده