با همت و تلاش بی وقفه تیم مهندسی و کارگران فولاد سرمد ابرکوه، تست گرم خط تولید کلاف این شرکت با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت با موفقیت کامل انجام شد.
گفتنی است، واحد کلاف‌سازی فولاد سرمد با ظرفیت تولید اسمی سالیانه 450,000 تن در سال 2017 به واسطه مشکلاتی همچون تحریم متوقف شد تا مجددا در خردادماه سال گذشته قرارداد آن منعقد و کار عملیات و اجرای آن از سرگرفته شد. این واحد با همکاری پیمانکاران داخلی و خارجی انجام شده است. محصولات پروژه مفتول و سیم فولادی در سایزهای 5.5 تا 16 میلیمتر از نوع آجدار می باشد. این پروژه اگرچه یک پروژه زیر سقفی بود، اما با همت و تلاش کارگران پرتلاش شرکت و با وجود شرایط سخت، نه تنها هیچ گونه خللی در فرآیند تولید میلگرد ایجاد نشد، بلکه برای اولین بار در تاریخ شرکت، موفق به تحقق ظرفیت اسمی شد به نحوی که مجموع تولید در سال گذشته، به 475 هزار و 590 تن رسید.
همچنین از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه می‌توان به اجرای 7,200 متر مکعب بتن‌ریزی، ساخت و نصب 300 تن اسکلت فلزی، ساخت 921 تن تجهیزات مکانیکی و نصب 800 تن از آن، خرید و نصب 23,500 دایا اینچ لوله و 120 کیلومتر کابل اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه − 1 =