به گزارش روابط عمومی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات: مرتضی علی اکبری مدیر عامل تجلی به همراه سعید باقری قائم مقام این شرکت،امین صفری معاون امور معادن و صنایع معدنی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و حسن غریبی مشاور معدن شرکت تجلی روز دوشنبه 25 بهمن ماه سال جاری از مجتمع معدنی و زغال سنگ گلندرود بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید هومن تفضلی مدیر عامل شرکت سپهر تجلی به عنوام مجری پروژه گلندرود و خسرو فعالیان عضو هیئت مدیره این شرکت ضمن ارائه گزارش از وضعیت معدن زغالسنگ گلندرود به فرصت ها و چالش های پیش روی این معدن اشاره کردند.
هومن تفضلی ضمن اشاره به قدمت معدن زغالسنگ گلندرود در رابطه با میزان ذخایر این معدن گفت: در پروانه معدن ذخیره یک میلیون تُن ذکر شده است ولی ذخیره قطعی در یک اکتشاف دیگر 12 میلیون تن برآورد شده است که همین اکتشاف هم محدود بوده و در چند مکان محدود صورت گرفته و با این حساب می توان گفت ذخایر معدن بسیار بیشتر از اینها خواهد بود و برخی پیش بینی ها از 50 تا 70 میلیون تن ذخیره صحبت میکنند.
مدیر عامل سپهر تجلی در ادامه به تشریج وضعیت پیشرفت پروژه پرداخت و افزود؛برنامه ریزی 11 ساله برای این پروژه انجام گرفته و هم اکنون در مسیر آماده سازی زیر ساخت ها هستیم؛برآورد ما این است که زودتر از موعد مقرر هم این معدن به تولید خواهد رسید و منظور ما از تولید،تولید باکیفیت است .
همچنین خسرو فعالیان عضو هیئت مدیره شرکت سپهر تجلی در این مراسم نیروی انسانی متخصص را یکی از چالشهای حوزه معدن عنوان کرد که این کمبود هم در حوزه پیمانکاران مجرب و هم در زمینه نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص کاملا ملموس است وی تکمیل توسعه زیر ساخت هایی چون جاده،برق،و حفر تونل هایی است که در بخش زغال و معادن زیرزمینی برای ما اهمیت زیادی دارد.
در پایان این جلسه مرتضی علی اکبری مدیر عامل شرکت تجلی ضمن تشکر از زحمات مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت گفت تجلی به عنوان شرکت مادر آماده است برای تسریع کار هر نوع سرمایه گذاری که مورد نیاز است انجام دهد،وی گفت:بحث زمان در رساندن پروژه هاحتی قبل از موعد مقرر از اولویت های ما است و در بخش مکانیزاسیون معدن هم این آمادگی را داریم و انتظار ما این است که این معدن با شیوه های نو مورد بهره برداری قرار گیرد.
علی اکبری در پایان گفت سرمایه گذاری تجلی در این پروژه و دیگر پروژه ها سرمایه گذاری کوتاه مدت نیست و برنامه چندین ساله برای این پروژه داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + سه =