مجمع فوق‌العاده شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با موضوع افزایش سرمایه ۳۸درصدی و با حضور ۹۵درصد از سهامداران از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی در تاریخ 20/اسفند /1402 در محل سالن تلاش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در این جلسه پس از انتخاب جناب اقای دکتر قائمی راد به عنوان رئیس مجمع و اقایان افشین احمدی لویه و امیر غلامی به عنوان ناظر آقای دکتر مرتضی علی اکبری مدیر عامل شرکت گزارشی در رابطه با روند پیشرفت پروژه ها و طرح های در دست اجرا ارائه داد.در این مجمع افزایش سرمایه شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات از ۶۲۰۰ میلیارد تومان به ۸۶۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران مخارج انجام شده بابت تحصیل سرمایه‌گذاری‌ها، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر، مشارکت در افزایش سرمایه در حال انجام شرکت‌های سرمایه‌پذیر تصویب شد.مدیر عامل تجلی ضمن تشکر و قدردانی از همراهی سهامداران حقیقی و حقوقی و پاسخگویی به سوالات آنها  به تشریح برنامه هایی  که در پی افزایش سرمایه  قرار است صورت پذیرد پرداخت و همچنین عنوان کرد که این شرکت پنج معدن لیتیوم در خراسان جنوبی دارد و در حال اکتشاف معادن جدید در این حوزه است.

همچنین اعلام شد که در حال حاضر ارزش کل پروژه‌هایی که تجلی در آن مشارکت دارد به ۱۰۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد که سهم تجلی در این پروژه‌ها برابر با ۲۳ هزار میلیارد تومان است.

پروژه کلاف شرکت فولاد سرمد ابرکوه (از زیرمجموعه‌های تجلی) که در اردیبهشت سال آینده مقرر بود به تولید برسد، در روزهای گذشته تولید آزمایشی آن شروع شده است. در مقایسه با میلگرد، قیمت کلاف بالاتر بوده و جنبه صادراتی برای این شرکت دارد و این پروژه از نقاط قوت تجلی محسوب می‌شود.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 2 = هفت