استراتژی جامع شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در رویدادی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره شرکت تجلی و معاونت برنامه ریزی سرمايه گذاری توسعه معادن و فلزات، مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه و کارکنان شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات رونمایی شد. این استراتژی که به عنوان نقشه راه آینده شرکت تلقی می‌شود، نقش کلیدی در موفقیت و رشد پایدار این مجموعه ایفا خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، استراتژی جامع شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، اولین شرکت پروژه محور کشور، به طور رسمی رونمایی شد.
مرتضی علی اکبری، مدیر عامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با تاکید بر اهمیت داشتن یک نقشه راه جامع برای موفقیت هر سازمان، بر لزوم تدوین استراتژی برای شرکت تجلی به عنوان یک شرکت پروژه محور تاکید کرد و بیان داشت : با توجه به محدودیت منابع مالی و ضرورت استفاده بهینه از آنها، داشتن یک استراتژی جامع و کامل می‌تواند به سودآوری مناسب برای همه سهامداران منجر شود.
استراتژی در شرکت، نقشه راه آینده….
علی اکبری تصریح کرد: لازمه موفقیت هر سازمانی داشتن یک نقشه راه جامع یا به تعبیری همان استراتژی است.چرا که با داشتن یک استراتژی جامع و کامل میتوان با استفاده از امکانات و منابع مالى على الخصوص منابع مالی محدود و شناخت پتانسیل های سرمایه گذاری سودآوری مناسبی را برای همه سهامداران اعم از حقوقی و حقیقی به ارمغان آورد.
وی تاکید کرد: با اجرای موفق این استراتژی جامع، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات گام بلندی در جهت تحقق چشم‌انداز خود برداشته است. این استراتژی، نقشه راهی روشن برای آینده‌ای پربار و موفقیت‌آمیز ترسیم کرده و نویدبخش رشد و توسعه پایدار شرکت در عرصه معدن و فلزات می‌باشد. قرار شد کارکنان با همدلی و تلاش مضاعف، در تحقق اهداف این استراتژی کوشا باشند. موفقیت این استراتژی، در گرو همکاری و تعهد همه اعضای خانواده بزرگ تجلی است.
مهترین اهداف «تجلی»….
علی اکبری با اشاره به هدف ها و فرصت های پیش روی شرکت گفت: سرمایه گذاری يا مشاركت در معادن از اكتشاف تا بهره بردارى، شناسايى فرصت هاى سرمايه گذاری، تکمیل پروژه های در جریان ، انجام مطالعات، تحقيقات، سرمايه‌گذاری در لجستيك ، ارائه خدمات مرتبط با بازار سرمایه مهم‌ترین فعالیت های مجموعه تجلی به شمار می آید.‌
وی گفت: جمع آوری نقدینگی آحاد جامعه جهت سرمایه‌گذاری در حوزه معادن و فلزات از مهمترین اهداف تجلی توسعه معادن و فلزات است و قرار گرفتن در بین سه شرکت بزرگ سرمایه‌گذار در زنجیره فلزات آهنی و غیر آهنی و اولین و بزرگترین تولید کننده عناصر حیاتی معدنی در خاورمیانه چشم انداز اصلی شرکت محسوب می شود.
علی اکبری خاطرنشان کرد: تعریف وضعیت موجود ، تعریف وضعیت مطلوب و چگونه از وضعیت موجود به مطلوب برسیم سه مولفه در استراتژی شرکت است. در انتخاب استراتژی با توجه به اهداف، منابع، فرصت‌ها و چالش‌ها بهترین استراتژی را برای رسیدن به هدف انتخاب می‌کنیم. وقتی که دائماً تهدیدها و فرصت‌های جدید ظاهر می‌شود استراتژی مانند قطب نما ما را به سوی هدفمان هدایت می‌کند.
نقش همکاری در موفقیت تجلی …

مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات گفت: وقتی در شرکت می‌خواهیم مدیریت استراتژیک داشته باشیم یعنی اول باید تفکر استراتژیک و سپس برنامه‌ریزی استراتژیک داشته باشیم در تدوین و اجرای استراتژی می‌خواهیم راحت‌تر دیده شویم می‌خواهیم بیشتر زنده بمانیم و اولین باشیم و باید بدانیم کجا برویم و چگونه برویم.

وی در پایان افزود: اگر تجلی را موفق بدانیم همه همکاران و سهامداران در آن سهم داشتند. برای رسیدن به اهداف تعریف شده، ضمن اجرای استراتژی باید ارزش‌های بنیادی و تعهد اخلاقی را بیش از پیش پاس بداریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 1 = هفت