در راستای توسعه خدمات مهندسی در حوزه معدن و صنایع معدنی با تکیه بر توان داخلی و توسعه ظرفیتهای تولید کشور، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) با شرکت ایریتک تفاهمنامه همکاری منعقد کرد.

بر اساس این تفاهمنامه، ایریتک در پروژه های آتی توسعه ای، اقدام به پیشنهاد بسته اجرا همزمان با تأمین مالی به مشتریان بزرگ نموده و شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با تکیه بر پتانسیل مالی قوی نسبت به تأمین بخشی از بسته مالی مورد نیاز در پروژه ها از طریق خود یا واحدهای تابعه اقدام خواهد کرد.

طرح های موضوع تفاهمنامه این دو شرکت مرتبط با حوزه نفت و گاز و بخش معدن و متالوژی بوده و از این طریق، ضمن رقابت شرکتهای بزرگ با پیمانکاران خارجی، امکان توسعه توانمندیها و ارتقای فناوریهای داخل کشور فراهم خواهد شد.

شرکت ایریتک متناسب با سهم شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در تأمین مالی پروژه ها، اقدام به واگذاری بخشی از فرایند خرید و تأمین از خارج و داخل به شرکتهای تابعه و وابسته به این مجموعه نموده و یا شرکتهای سرمایه گذار را شریک سود پروژه می نماید.

این گزارش می افزاید: سقف مشارکت در تأمین مالی در این فاز، معادل 250 میلیون دلار از سوی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات تعیین شده و جزئیات آن به توافق طرفین، تبدیل به یک قرارداد حقوقی خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 × یک =