مرتضی علی اکبری درباره پایان پذیره نویسی تجلی : در روز دوم پذیره نویسی سهام تجلی در مدت کمتر از 11 دقیقه به فروش رفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات  وی افزود: در روز اول و با توجه به محدودیت 10 هزار سهم برای هر کد معاملاتی تعداد  یک میلیارد و 618 میلیون عدد  سهام به فروش رسید ولی در روز دوم پذیره نویسی با توجه به اینکه این محدودیت به 62 میلیون سهم برای هر کد معاملاتی تغییر کرد سهام در کمتر از 11 دقیقه عرضه شد .

مدیر عامل تجلی در ادامه با ابراز تشکر از همه کسانی که در پذیره نویسی نماد تجلی مشارکت داشتند ادامه داد: باید از سرمایه گذارانی که به این شرکت اعتماد کردند و به این ترتیب مسئولیت ما را چند برابر کردند تشکر کنم  همینطور از سازمان بورس، فرابورس، سهامدارن عمده تجلی چون ومعادن، چادرملو، گل گهر، کارگزاری های عامل ما، کارگزاری حافظ، سی ولکس  و مدیران عامل این شرکت ها به خاطر حمایت های بی دریغی که در این مدت از عرضه تجلی داشتند سپاسگذاریم.

وی ادامه داد: عرضه موفق تجلی راه را برای این شیوه از تامین مالی برای سایر شرکت ها فراهم می کند و انشالا برنامه های گسترده ای برای مشارکت مردم در پروژه های ملی خواهیم داشت .

علی اکبری همچنین در رابطه با وضعیت سهام بعد از پذیره نویسی تشریح کرد: سهام تجلی برای ثبت در سازمان ثبت اسناد رسمی مدتی متوقف خواهد ماند که انشالا این مدت طولانی نیست و سهامدران به زودی می توانند به خرید و فروش سهام بپردازند.

مدیرعامل تجلی توسعه معادن و فلزات در پایان با خواندن شعری از لسان الغیب سخنان خود را اینگونه پایان داد: در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد/ عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد در پایان لازم است از اصحاب رسانه و تمامی خبرنگاران و رسانه هایی که در این مدت زحمت اطلاع رسانی اخبار تجلی را برعهده داشتند تشکر ویژه داشته باشم/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = پانزده