آقای علی­ اکبری مدیرعامل شرکت در مصاحبه خود در سال 1400 با تبریک سال جدید و آرزوی توفیق روزافزون برای همه پرسنل و سهامداران نسبت به تشریح آخرین دستاوردهای شرکت اقدام و زمینه ­ساز این گفتگوی خبری گردید:

به گزارش روابط عمومی شرکت تجلی براین اساس ایشان بصورت فهرست وار اهم اقدامات صورت گرفته در بخش بورس را بشرح زیر برشمردند:

  • تبدیل شرکت به عنوان نهاد مالی (هلدینگ مادر)
  • برگزاری مجمع عمومی فوق ­العاده جهت تصویب اساسنامه تیپ مصوب سازمان بورس اوراق بهادار برای شرکت­های هلدینگ
  • تکمیل فرآیند ثبت شرکت نزد سازمان بورس بعنوان شرکت سهامی
  • بروز رسانی گزارش افزایش سرمایه از مبلغ ده میلیارد ریال به 62 هزار میلیارد و أخذ گزارش بازرس قانونی شرکت
  • تقاضای مجوز سازمان بورس برای انجام افزایش سرمایه که در شرف رسیدگی می­باشد.
  • ایجاد تکمیل سامانه­ های ارتباطی شرکت با سازمان بورس از قبیل سامانه ستان، سجام
  • درخواست احراز صلاحیت عمومی و تخصصی اعضاء محترم هیأت مدیره از سازمان بورس
  • انجام اقدامات لازم جهت أخذ امضاء الکترونیک و توکن

در ادامه مصاحبه، ایشان توضیح دادند که با توجه به اقدامات انجام شده، مسیر بسیار خوبی برای ایجاد اولین شرکت سهامی پروژه فراهم شده است و این نوید را به اهالی بازار سرمایه دادند که در آینده بسیار نزدیک شاهد عرضه سهام این شرکت از طریق پذیره­نویسی در بورس خواهیم بود که اتفاق جدید و مبارکی در شیوه­های تأمین مالی در سطح کشور رخ خواهد داد.

همچنین در پاسخ به سوال طرح شده در خصوص وضعیت پروژه­های شرکت و میزان پیشرفت آن، آقای علی­اکبری توضیح دادند با پیگیریهای متعدد اتفاقات خوبی برای پروژه­های شرکت ایجاد شده است.

در پروژه گندله­ سازی شرکت صبا امید غرب خاورمیانه اعلام برنده مناقصه انجام شده است و در جریان أخذ ضمانتنامه­ های مربوطه و احداث کارگاه می­باشد و در جریان تحویل، زمین پروژه به پیمانکار برای بخشهای سیویل می­باشد. با تأمین کننده خارجی پروژه قرارداد لازم منعقد شده است.

در پروژه احداث کارخانه 5/2 میلیون تنی کنسانتره شرق فولاد خراسان، مجدداً قرارداد قبلی احیا و با تنظیم الحاقیه و تعدیل بخش ریالی مبلغ قرارداد، گروه مشترک کیسون – ایریتک بعنوان پیمانکار مشغول به فعالیت شدند.

در پروژه فولادسازی شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه، مناقصه فولادسازی انجام و در جریان تکمیل فرآیند انتخاب پیمانکار و شروع بکار می­باشد و پروژه احیاء نیز مجوز کلی آن از وزارت صمت أخذ شده و با توجه به آماده بودن زیربناءها بزودی مناقصه آن نیز اجراء خواهد شد.

هچنین لازم به ذکر می­باشد پروژه اسلکه بندرعباس در شرکت جاده ریل دریا نیز ظرف چند روز آتی تعیین تکلیف خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ شش = 11