بیشترین بهای تمام‌شده شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی متعلق به «هلدینگ توسعه معادن و فلزات» با ۵،۳۷۱ میلیارد ریال بود.

به گزارش دنیای معدن، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود از شرکت‌های بورسی و غیربورسی را برابر با ۵۴،۷۴۳ میلیارد ریال گزارش کرد که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها با ۳۲،۳۷۱ میلیارد ریال در بخش شرکت‌های بورسی بود و مابقی آن نیز در حوزه شرکت‌های غیربورسی سرمایه‌گذاری شد.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری “تجلی” در بهمن‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته همراه ۷ درصد افزایش یافت و در مقایسه با سال گذشته نیز ۱۴۷ درصد افزایش سرمایه‌گذاری را به همراه داشت.

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری “تجلی” در بهمن‌ماه مربوط به بخش «ساخت محصولات فلزی» با ۲۰،۷۱۹ میلیارد ریال در بخش شرکت‌های غیربورسی بود و در حوزه شرکت‌های بورسی نیز عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری مربوط به «استخراج کانه‌های فلزی» با ۱۶،۳۳۳ میلیارد ریال به ثبت رسید.

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری “تجلی” در بهمن‌ماه مربوط به بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ۱۸،۱۸۳ میلیارد ریال بود و پس‌ازآن نیز بخش «فلزات اساسی» با مبلغی بالغ‌بر ۶،۹۹۶ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داد، مجموع ارزش بازار سرمایه‌گذاری تجلی در شرکت‌های بورسی نسبت به دی‌ماه ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد.

بیشترین بهای تمام‌شده شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی متعلق به «هلدینگ توسعه معادن و فلزات» با ۵،۳۷۱ میلیارد ریال بود که ارزش بازار آن در بهمن‌ماه به ۵،۷۲۷ میلیارد ریال رسید که ۳۱ درصد رشد را در مقایسه با ماه گذشته به ثبت رساند، همچنین این شرکت بیشترین ارزش بازار را در اختیار داشت.

شرکت «سنگ‌آهن گل گهر» نیز با مبلغی بالغ‌بر ۵،۶۴۱ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را پس از شرکت «هلدینگ توسعه معادن و فلزات» طی این دوره به خود اختصاص داد، ارزش بازار این شرکت در مقایسه با ماه گذشته ۲ درصد رشد را به ثبت رساند.

عمده‌ترین سرمایه‌گذاری در شرکت‌های غیربورسی “تجلی” طی دوره یک‌ماهه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مربوط به شرکت‌های «صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه» و «تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان» با مبالغ ۱۵،۸۲۵ میلیارد ریال و ۳،۰۸۱ میلیارد ریال بود.

“تجلی” با سرمایه ثبت‌شده ۵,۱۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۵۴ میلیارد ریال درآمد را از خود بر جای گذاشت، شرکت در انتهای بهمن‌ماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۳۲,۳۷۱ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشت که با رشد ۲ درصدی به مبلغ ۳۳,۱۲۹ میلیارد ریال رسید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 − = یک