تجلی توسعه معادن و فلزات را می توان جز شرکت های نوین در بازار سرمایه دانست؛ شرکتی که پروژه محور بوده و قیمت و ارزش شرکت بر اساس دریافت پروژه ها و میزان پیشرفت این پروژه ها رقم زده می شود. به عبارتی احتمال کاهش قیمتی تقریبا وجود ندارد؛ اما شرکت از دو بعد دریافت پروژه های جدید و دوم پیشرفت درصدی پروژه های موجود جای رشد قیمت و ارزش دارد.

بورس۲۴ :  تجلی توسعه معادن و فلزات را می توان جز شرکت های نوین در بازار سرمایه دانست؛ شرکتی که پروژه محور بوده و قیمت و ارزش شرکت بر اساس دریافت پروژه ها و میزان پیشرفت این پروژه ها رقم زده می شود. به عبارتی احتمال کاهش قیمتی تقریبا وجود ندارد؛ اما شرکت از دو بعد دریافت پروژه های جدید و دوم پیشرفت درصدی پروژه های موجود جای رشد قیمت و ارزش دارد.

همانطور که مشاهده می شود شرکت 4 سرمایه گذاری مهم در اختیار دارد؛ همچنین با توجه به حاشیه سود 40 درصدی در پروژه های معدنی بازار گسترده ای پیش روی شرکت می باشد که با تامین مالی و پیشبرد این طرح ها به خصوص در زمینه طرح های معدنی شرکت هم به بازدهی قابل توجهی خواهد رسید هم بخش معدن کشور با تحولات جدی روبرو خواهد شد.

بدین ترتیب سهام این شرکت می تواند با دید بلند مدت جز شرکت های ارزنده با ریسک کم و حوزه فعال با ارزش افزوده بسیار بالایی باشد.

تجلی می تواند بچه غولی در دل ومعادن باشد. افزایش سرمایه به 6000 هزار میلیارد تومان و داشتن پروژه های سنگین سبب رشد بسیار خوبی در ارزش ان ای وی ومعادن می شود؛ ومعادنی که با سرمایه حدود 5500 میلیاردی از طریق شرکت 6000 میلیاردی تجلی و رشد ارزش ان ای وی این سهم که با توجه به پروژه های عنوان شده ، می تواند افزایش رقم 2 تا 3 برابری را تجربه نماید، حداقل تاثیرات به همین میزان را بر ومعادن نیز خواهد داشت و بدین ترتیب این غول معدنی در دل هلدینگ معادن و فلزات اضافه می شود.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 × هشت =