سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: امیدوارم بتوانم با همکاری همه اساتید و دست اندرکاران بخش معدن شرایطی را فراهم کنیم که این حوزه سیر صعودی را همچون گذشته طی کند و به آن جایگاهی که لیاقتش را در کشور دارد، برسد.

به گزارش شاتا؛ اردشیر سعدمحمدی در آیین معارفه اش به عنوان سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت با تشکر از زحمات داریوش اسماعیلی معاون پیشین امور معدنی اظهار داشت: ابتدا اجازه می خواهم از آقای رزم حسینی وزیر صمت به جهت محبت و اعتمادی که به بنده دارند، کمال تشکر را داشته باشم.

سعدمحمدی ادامه داد: هرروز که از شروع کارم می گذشت احساس می کردم که باید بیشتر یاد بگیرم و این حس و حال در طول این مدت 30 سال هرروز شکل و شمایل جدیدتری به خودش گرفت. خاطرات تلخ و شیرین بسیار زیادی از معادن دارم.

جلوه ایثار و از خودگذشتگی در زمان حوادث در بخش معدن

وی ادامه داد: شاید در اکثر حوادث معدنی ذغالسنگ حضور داشتم. چیزی که این بخش را برای من جذاب می کند، ایثار و از خودگذشتگی در زمان حوادث در بخش معدن است که در لحظه بحران و حادثه، فرد به فکر نجات همکارش است و می داند که ممکن است جانش را هم از دست دهد. بارها و باها شاهد این رخداد بوده ام.

سعدمحمدی اضافه کرد: از خدا می خواهم که با همت و تلاش و با یک عشق الهی در کنار تمام کسانی که در بخش معدنی فعالیت و کار می کنند و لذت می برند بتوانم قدم کوچکی برای ارتقاء این بخش بردارم.

وی افزود: این بزرگ ترین آرزوی من است. امیدوارم بتوانم با همکاری همه اساتید و دست اندرکاران بخش معدن شرایطی را فراهم کنیم که این حوزه سیر صعودی را همچون گذشته طی کند و به آن جایگاهی که لیاقتش را در کشور دارد، برسد.

سعدمحمدی در پایان اضافه کرد: خانواده معدن این لیاقت را دارند تا خود را در عرصه اقتصادی به نمایش بگذارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + یک =