قیمت شمش فولادی ترکیه در بازارهای محلی و صادراتی این هفته با افزایش تقاضا افزایش یافته است ، در حالی که قیمت شمش وارداتی کاهش یافته است.

فعالان بازار ترکیه به دلیل بالا بودن قیمت قراضه انتظار افزایش قیمت شمش را داشتند. قیمت قراضه در طول هفته کاهش یافت ، اما افت قیمت شدید نبود. شاخص روزانه Fastmarkets برای قراضه فولادی HMS 1 & 2 (مخلوط ۸۰:۲۰) اروپای شمالی در ۲۶ ژوئن ۵۰۰٫۲۶ دلار در هر تن محاسبه شد ، در حالی که در ۱۰ ژوئن ۵۱۰٫۵۵ دلار در هر تن بود. کارخانه های تولید ترکیه در طی هفته شمش فولادی را با قیمت ۶۸۵-۷۰۰ دلار و ۷۰۰-۷۱۰ دلار در هر تن ارائه می دهند ، در حالی که هفته گذشته ۶۸۰-۷۰۰ دلار به ازای هر تن بود. یک معامله با قیمت ۶۸۵ دلار به ازای هر تن شنیده شد.

ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای شمش داخلی ترکیه در روز پنجشنبه ۶۸۵-۷۰۰ دلار در هر تن بود که نسبت به ۱۰ ژوئن از ۶۸۰-۷۰۰ دلار به ازای هر تن افزایش یافت. کارخانه های ترکیه پیشنهادات خود را برای صادرات در این هفته به ۶۸۵-۷۱۰ دلار در هر تن افزایش دادند. پیشنهادات هفته گذشته ۶۸۰-۶۹۰ دلار در هر تن فوب بود. خریداران ۶۸۰-۶۹۰ دلار در هر تن فوب پیشنهاد دادند.

 صادرات شمش فولادی ترکیه

ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای صادرات شمش فولادی ترکیه در ۱۷ ژوئن ۶۸۵-۷۰۰ دلار در هر تن بود. این رقم در ۱۰ ژوئن ۶۷۰-۶۸۰ دلار در هر تن بود. تأمین کنندگان شمش در کشورهای CIS مواد را به ترکیه با ۶۷۵-۶۹۰ دلار به ازای هر تن cfr در هفته فروختند. اما خریداران ۶۶۰-۶۶۵ دلار به ازای هر تن cfr پیشنهاد دادند. به گفته یک منبع ، یک معامله در منطقه ازمیر با حدود ۶۸۰ دلار به ازای هر تن انجام شده است.

ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای واردات شمش فولادی ترکیه در ۱۷ ژوئن ۶۶۵-۶۷۵ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به ۱۰ ژوئن از ۶۶۵-۶۸۰ دلار به ازای هر تن کاهش یافت.

 

منبع: متال بولتن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش × = 48