برنامه هدفمند شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات می تواند پول های سرگردان را راهی طرح های توسعه ای معدنی کند، اتفاقی که منجر به سوددهی هرچه بیشتر این مجموعه خواهد شد.
شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات با هدف سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای شکل گرفت و امروز به نبال گسترش فعالیت های خود در حوزه معدن و صنایع معدنی است.
در همین راستا ایجاد شرکت سرمایه گذاری تجلی و همچنین ورود به حوزه فلزات استراتژیک می تواند علاوه بر افزایش سوددهی این مجموعه قدرت آن در بخش معدن را بیش از پیش خواهد کرد. 
با وضع تحریم بهره برداری از فلزات استراتژیک اهمیتی چند برابر پیدا کرد حال شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات برای ورود به این حوزه برنامه جدید تدوین کرده است. 
امیر حسین نادری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات در گفت و گو با “تیتر20” درباره برنامه های این شرکت برای ورود به حوزه فلزات استراتژیک، اظهار کرد: ساختارهای ورود به این حوزه درست شده است. همچنین یک شرکت دانش بنیان نیز در کنار ما است که به عنوان ماموریت اصلی کار را به آنها واگذار کرده ایم. 
وی افزود: این شرکت دانش بنیان در حال جستجوی تکنولوژی لازم برای این کار بوده و مذاکرات برای انتقال دانش فنی در حال انجام است. 
درواقع شرکت توسعه معادن فلزات در نظر دارد با یک برنامه مشخص وارد حوزه فلزات استراتژیک شده و در زمینه انتقال تکنولوژی اقدامات مثبتی انجام دهد که در نهایت منجر به تولید با قیمت تمام شده اقتصادی تر خواهد شد.
اما در راستای توسعه فعالیت ها این شرکت بازنگری و تدوین برنامه راهبردی را در دستور کار خود قرار داده است که نادری با اشاره به تدوین آن و پیش بینی ریسک های موجود افزود:  برنامه راهبردی در حال بازنگری است اما برای گذر از بحران ها مدیریت ریسکی را تعریف کردیم که بتواند این بحران ها را پوشش دهد. درواقع امروز متناسب با شرایط بازار فرصت ها را شناسایی و ریسک های موجود را پوشش می دهیم. 
شرکت توسعه معادن فلزات می داند امروز بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در بخش معدن است که بتواند با توجه به رو به افزایش بودن تقاضای جهانی از سود خوبی بهره مند شود.  شاید تشکیل شرکت تجلی در زیرمجموعه این شرکت با چنین هدفی صورت گرفته است. 
نادری در ادامه با اشاره به تشکیل شرکت تجلی و تاثیر آن بر افزایش سوددهی مجموعه سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، گفت : تشکیل این شرکت یک حرکت نوین در بازار بود و امیدوار هستیم در این مسیر پول های سرگردان راهی پروژه های توسعه ای  شوند.
 با چنین برنامه هایی می توان آینده ای روشن برای توسعه معادن فلزات پیش بینی کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ سه = 9