افتتاح پروژه های شرکت تجلی شروع شد

سود خالص اعلام شده “تجلی” به مبلغ ۳۱۷ میلیارد تومان می‌باشد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، با رشد ۱۶۴ میلیارد تومانی همراه بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار بیش از ۱۵ هزار میلیاردی در گزارش میاندوره‌ای ۶ ماهه خود از تحقق سود خالص ۳۱۷ میلیاردی خود خبر داده است.

“تجلی” در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری موفق به کسب درآمد عملیاتی ۳۴۱ میلیاردی شده است که این میزان نسبت به دوره مالی مشابه سال گذشته با رشد ۹۷ درصدی همراه بوده است.

پس از کسر هزینه‌های عملیاتی و هزینه‌های فروش، ادرای و عمومی؛ سود عملیاتی این شرکت به مبلغ ۳۱۷ میلیاردی حاصل می‌شود که در مقایسه با دوره مشابه سال ۱۴۰۱، بیش از ۱۰۷ درصد افزایش داشته است.

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در ۶ ماهه ابتدایی ۱۴۰۲، هزینه‌های مالی در نظر نگرفته است و این میزان در دوره مشابه سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون تومان گزارش بوده است. در نهایت سود خالص “تجلی” به مبلغ ۳۱۷ میلیارد تومان بدست می‌آید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۱۶۴ میلیارد تومان رشد داشته است.

با نگاهی دقیق‌تر به‌صورت وضعیت‌های مالی “تجلی” می‌توان دریافت که این شرکت موفق به تحقق ۵۱ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم شده است که نسبت به ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۱، رشد ۱۰۴ درصدی داشته است.

در انتها صورت سود (زیان) شرکت توسعه معادن و فلزات قابل مشاهده می‌باشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


چهار + 2 =