شرکت سنگ آهن گهر زمین و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از توافقات این دو شرکت برای تعیین قیمت سنگ آهن کلوخه خبر دادند.

به گزارش کدال بورس امروز،شرکت سنگ اهن گهرزمین و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به منظور تصمیم گیری در خصوص تعیین قیمت سنگ آهن کلوخه و دانه بندی فروخته شده، نشست مشترکی با حضور اعضای هیئت مدیره هر دو شرکت برگزار کردند.

این دو شرکت در موارد ذیل به توافق رسیدند:

۱. قیمت فروش هر تن سنگ آهن کلوخه شرکت گهرزمین با میانگین عیار ۵۲/۱۴ درصد از تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (برابر قرارداد منعقده قبلی ومطابق بند چهار این قراردادها) به میزان حداقل ۱۱ میلیون تن به صورت نقدی و با ترم تحویل EX-WORK در محل معدن شرکت گهرزمین برابر با ۸ درصد متوسط نرخ سه ماهه شمش فولاد خوزستان اعلام شده در سامانه کدال طی دوره تحویل تعیین می شود.

۲. در صورت تحویل سنگ آهن دانه بندی شده با سایز ۵۰-۰ میلی متر از محل هزینه خردایش برای هرتن به مبلغ ۲۰۰ هزار ریال مازاد بر نرخ فروش تعیین شده کلوخه خواهد بود.

۳. بدیهی است که ۸ درصد تعیین شده برای سال ۹۹ به صورت ثابت و با لحاظ شدن ارزش سنگ تحویلی و پاداش عیار خواهد بود.

۴. در هنگاه صدور صورت حساب فروش به قیمت تعیین شده برابر بندهای بالا در صورت تعلق معادل ۹ درصد مبلغ فروش به عنوان مالیات بر ارزش افزوده در ذیل صورت حساب های صادره اضافه و از خریدار اخذ خواهد شد.

۵. با توجه به اینکه محل تحویل در معدن شرکت گهرزمین می باشد، برابر بند یک این توافق نامه حمل بر عهده خریدار بوده و در صورتی که خریدار در خواست ارسال از شرکت گهرزمین را بخواهد هزینه حمل براساس عرف منطقه و توافق طرفین انجام و هزینه آن از خریدار دریافت خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج + 3 =