بهای تمام شده سرمایه گذاری های خود که در شرکت های بورسی و غیر بورسی انجام داده بود را برابر با مبلغ ۵ هزار و ۹۰۸ میلیارد تومان به اطلاع سهام داران خود رساند.

به گزارش دنیای معدن، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین ماه سال جاری مجموع بهای تمام شده سرمایه گذاری های خود که در شرکت های بورسی و غیر بورسی انجام داده بود را برابر با مبلغ ۵ هزار و ۹۰۸ میلیارد تومان به اطلاع سهام داران خود رساند، بیشترین میزان بهای تمام شده “تجلی” جهت سرمایه گذاری متعلق به شرکت های غیر بورسی است.

میزان سرمایه گذاری صورت گرفته از سوی تجلی توسعه معادن و فلزات در شرکت های خارج از بازار سرمایه برابر با ۴ هزار و ۲۰ میلیارد تومان بود، مابقی سرمایه گذاری ها تجلی در شرکت های بورسی انجام شد، مجموع بهای تمام شده سرمایه گذاری “تجلی” در شرکت های غیر بورسی نسبت به دوره اسفندماه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش سرمایه گذاری را به همراه داشت.
“تجلی” بیشترین بهای تمام شده سرمایه گذاری در پرتفوی بورسی خود را از «استخراج کانه های فلزی» با یک هزار و ۸۵ میلیارد تومان به همراه داشت و در بخش شرکت های غیر بورسی نیز عمده ترین بهای تمام شده سرمایه گذاری مربوط به «ساخت محصولات فلزی» با ۳ هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان بود.
بیشترین ارزش بازار سرمایه گذاری “تجلی” در فروردین ماه مربوط به بخش «استخراج کانه های فلزی» با یک هزار و ۲۹۶ میلیارد تومان بود و پس از آن نیز بخش «فلزات اساسی» با مبلغی بالغ بر ۶۱۱ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داد.
عمده ترین بهای تمام شده شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در بخش صورت وضعیت پرتفوی شرکت های بورسی متعلق به «سنگ آهن گل گهر» با ۵۲۵ میلیارد تومان بود که ارزش بازار آن در فروردین ماه به ۵۱۷ میلیارد تومان رسید و شرکت «ملی صنایع مس ایران» نیز با مبلغی بالغ بر ۴۷۵ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را پس از شرکت «سنگ آهن گل گهر» توانست در این دوره ماهانه به خود اختصاص دهد.
عمده ترین سرمایه گذاری “تجلی” در شرکت های غیر بورسی در دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه سال ۱۴۰۲ متعلق به شرکت های «صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه» و «تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان» با مبالغ ۲ هزار و ۵۴۳ میلیارد تومان و ۳۰۸ میلیارد تومان بود، میزان سرمایه گذاری تجلی در بازار خارج از حوزه بورس با افزایش نسبت به ماه گذشته همراه بوده است؛ و ارزش بازار سرمایه گذاری ها افزایش پیدا کرده است.
“تجلی” با سرمایه ثبت شده ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در عملکرد یک ماهه منتهی به فروردین ماه سال ۱۴۰۲ از معاملات واگذاری سهام حدود یک هزار و ۹۶۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 − = دو